Kako poručiti?

Da bi smo vam olakšali i približili proces kupovine sa teritorije druge države u narednom odeljku pokušaćemo u nekoliko koraka da Vas provedemo kroz proces poručivanja robe – korak po korak – od momenta kada nam pošaljete zahtev za ponudom do momenta isporuke.

Ako imate neka dodatna pitanja, slobodno nas kontaktirajte.  Sa zadovoljstvom ćemo pružiti odgovor na sva vaša pitanja.

Odabir proizvoda

Proizvode možete odabrati na dva načina:

  • Standardni proizvodi – U slučaju da ste zainteresovani za kupovinu nekih od proizvoda iz naše standardne ponude, proces je vrlo jednostavan – Zapišite  šifru proizvoda koji vas interesuje i pošaljite zahteva za Profakturom u kojem ćete navesti: naziv proizvoda, šifru i potrebnu količinu.
  • Proizvodi po prudžbini –  U slučaju da tragate za nekim specifičnim proizvodom koji niste uspeli da pronađete u našoj standardnoj ponudi ili želite određene modifikacije na standardnim proizvodima, molimo Vas da nam pošaljete zahteva na e-mail: info@belemdisplay.com sa detaljnim opisom (ili fotografijom u slučaju da je posedujete) kako bi smo mogli da vam pripremimo ponudu. U slučaju da nismo u mogućnosti da potpuno izađemo u susret Vašim zahtevima, naše osoblje će Vam ponduiti alternativno rešenje.

Minimalna vrednost porudžbine je 150 €

Molim vas da prilikom pravljenja porudžbine imate na umu da postoji minimalna vrednost porudžbine za inostranstvo. Ne postoji ograničenje po pitanju koliko komada određenog proizvoda morate poručiti, ali ukupna vrednost poručenih proizvoda mora bude iznad definisanog minimuma.

Proces poručivanja

Generalno, proizvode možete poručiti na dva načina:

  • E-mail porudžbine – Najveći broj naših porudžbina dolaze preko e-maila. Putem e-maila, kao pisanog vida komunikacije, i kupac i prodavac imaju pisani trag o svim elementima poružbine – poručenim proizvodima, uslovima porudžbine i cena. Sve vaše poružbine možete slati na e-mail adresu info@belemdisplay.com
  • Telefonske porudžbine –  Naše proizvode može poručiti i putem telefona. Naši prodavci će zabeležiti vašu porudžbinu i poslati vam ponudu putem e-maila. Telefonsku porudžbinu možete obavit pozivanjem telefonskog broja: +381 (0)11 4000 310.

Pre nego što započnemo sa obradom Vaš porudžbine molim vas da obezbedite sve neophodne detalje koji su nam potrebni za izradu fakture, carinske i transportne dokumentacije.

    • Detalji porudžbine – Naziv proizvoda sa kataloškom šifrom i traženim količinama.

Podaci za izradu fakture:

    • Ime preduzeća
    • Adresa sedišta preduzeća
    • PDV broj
  • Podaci o mestu isporuke
    • Adresa za isporuku (ukoliko se razlikuje od fakturne adrese)
  • Kontakt informacije
    • Ime kontakt osobe
    • Broj telefona
    • E-mail adresu

Po prijemu potvrde porudžbine dostavljamo vam finalnu ponudu – Profakturu

Ako vam finalna ponuda odgovara ovaj dokumenat sadrži sve neophodne detalje, tako da na osnovu njega možete izvršiti uplatu poručenih proizvoda. Uz profakturu biće vam dostavljene i dokument  International Payment Instructions neophodan za transfer novca između Crne Gore i Srbije.

Način plaćanja

Uplate su jedino moguće sa računa pravnih lica putem bankarskog transfera novca.

Kada izvršite porudžbinu uz profakturu će vam stići i dokument „International payment instructions“  koji prosleđujete banci zajedno sa profakturom prilikom davanja naloga za plaćanje.

Uplate su jedino moguće sa računa pravnih lica, naše preduzeće nije zakonski u mogućnosti da prima uplate privatnih lica.

Po izvšenoj uplati molimo čim vam banka dostavi da nam prosledite SWIFT potvrdu o izvršenoj uplati.

Vašu SWIFT potvrdu prihvatićemo kao dokaz da je uplata izvršena, kako bi smo skratili rok isporuke. Vreme potrebno da uplata bude registrovana na našem računu je 2 do 3 dana. Većinu porudžbinu moći ćemo odmah po prilivu novca naš račun i da otpremimo.

Način isporuke

 

U saradnji sa našim partnerima smo razvili saradnju koja funkcioniše po principu „od vrata do vrata“.

Praktično to znači da će vaš porudžbina dostavljena direktno u vaš magacin bez potrebe da izlazite iz svoje kancelarije i bez ikakvih vašeg dodatnog napora.

  • Standardno vreme isporuke – Za proizvode dostupne na stanju ili manje proizvodne serije, standardno vreme isporuke je 5 do 7 dana od dana prijema SWIFT potvrde o izvršenoj uplati.
  • Vreme isporuke za velike serije – Za velike serije ili proizvode koji trenutno nisu dostupni na stanju, rok isporuke je 30 do 45 dana od dana prijema SWIFT potvrde o izvršenoj uplati.

Troškovi transporta se obračunavaju u zavisnosti od vrednosti porudžbine.

Vrednost porudžbine Troškovi transporta
od 150€ do 249€ 125€
od 250€ do 499€ 145€
od 500€ do 999€ 160€
od 1.000€ do 1.499€ 200€
preko 1.500€ na upit

Troškovi transporta su računati na bazi DAP pariteta.

U cenu transporta su uračunati troškovi izvoznog carinjenja, troškovi transporta do Crne Gore i troškovi isporuke do magacina kupca (po principu „od vrata do vrata“).

U cenu transporta nisu uključeni uvozno carinjenje, iznos carine (ako se za taj proizvod obračunava) i PDV. Obračun tih troškova će Vam dostaviti naš partner. Po prispeću robe na granicu naš lokalni partner Vam šalje fakturu sa iznosom carine i PDV-a koji treba da se uplati državi. Po izmirivanju tih troškova roba će vam biti dostavljena na adresu koju ste naznačili prilikom poručivanja robe.